成班死黑警,有贼不去捉,有牌不去抄,剩糸識蝦D小市民

乜香港有法例見到死黑警唔可以走㗎咩?見到惡狗係人都走啦!你唔追我咪唔走囉
2
分享 2022-10-13

8 个评论

请用一般中文,唔系边个都睇得懂粤语

要发言请先登录注册

要发言请先登录注册